Craquelier


Qué ha sido para mi...


CAT - Avuí vull presentar-vos un nou projecte que hem arrencat amb alguns dels participants a L'Atelier de Jackie Rueda. del més passat. El curs va ser genial, curt però molt intens i la veritat es que na Jackie fa que cada exercici o projecte sigui un joc per l'alumne. Alguns, en els que m'incloc, encara tenim pendent posar en pràctica alguna idea que et dona al llarg del curs. Això si: puc afirmar que realitzant L'Atelier t'entren uns dessitjos d'estar tot el dia fent fotos, tot el que veus, qualsevol raig de llum, qualsevol ombra,...tot és susceptible de ser fotografiat. Es per això que alguns dels participants del curs vem decidir continuar fotografiant-ho tot sense parar, i hem decidit crear un blog anomenat Craquelier per seguir en contacte i proposar-nos reptes quincenals.
Aquest és el primer mural -mosaic que vem fer al finalitzar el curs, dedicat a na Jackie. Espero que us agradi.
I com us he dit , podeu seguir-nos a Craquelier.

Bon cap de setmana!!!!!


CAST - Hoy quiero presentaros un nuevo proyecto que hemos arrancado con algunos de los participantes en L'Atelier de Jackie Rueda del pasado més. El curso fue genial, corto pero muuuy intenso y la verdad es que Jackie hace que cada ejercicio o proyecto sea un juego para el alumno. Algunos, en los que me incluyo, aun tenemos pendiente poner en práctica muchísimas ideas que te da a lo largo del curso. Eso si: puedo afirmar que realizando l'Atelier te entran unos deseos de estar todo el día haciendo fotos, todo lo que ves, cualquier rayo de luz, cualquier sombra, ....todo es susceptible de ser fotografiado. Es por eso que algunos de los participantes al curso decicimos continuar fotografiandolo todo sin parar, y decidimos crear un blog llamado Craquelier para seguir en contacto y proponiendonos nuevos retos quincenales.
Este es el primer mural-mosaico que hicimos al finalizar el curso, dedicado a Jackie. Espero que os guste.
Y como os he dicho, podéis seguirnos en Craquelier.

Feliz fin de semana!!!!!

****


6 comentarios

  1. Me alegro que hayáis sacado adelante este proyecto, estoy deseando ver más. Sigo los blogs de varias de las integrantes y sé que lo haréis muy requetebien.
    Un beso.

    ResponderEliminar
  2. que fotos mas bonitas!seguro que este nuevo blog esta genial tambien!
    besos..

    ResponderEliminar
  3. Que buen rollo transmite, se nota que disfrutáis, es genial.

    ResponderEliminar
  4. La verdad es que si que da gusto!!!Me encantaría hacer un curso así!!!
    besis
    clara

    ResponderEliminar
  5. És genial la composició Aina, miraré el blog segur, un ptooooooo!!

    ResponderEliminar

© galiana street
Maira Gall