Las pequeñas personitas de Laura Ameba






CAT - Sempre m'ha encantat el brodat. És una tècnica que està a la meva llarga llista de coses que vull fer algun dia. En principi aquest dia no és gaire lluny, doncs fa poc ja em vaig comprar els fils i el marc o bastidor (que segur que té un nom tècnic però ho desconec) .... només em falta la tela i posar-m'hi (que no és poc).
Doncs bé, ja fa temps que al pinterest sóc totalment fan d'alguns brodats contemporanis que havia trobat, i un d'ells era el mític brodat de la portada del disc de Sonic Youth. Doncs bé, resulta, que l'altre dia, gràcies a les meves estimades amigues i companyes del Club Idò Craft, m'assabento que l'artista de tal meravella és Laura Ameba. Podeu passar-vos pel seu pinterest i veure el mural d'algunes altres portades de disc dins del seu projecte personal de 100 portades. Gràcies noies per la informació! Una de les coses per les que m'encanta formar part del club, a part de tot el que compartim, és per tot el que aprenem les unes de les altres en diferents matèries.



A més, també m'han xivat que actualment està fent una exposició a Tòquio, concretament a la Nidi Gallery Tokyo, titulada The Little People. Un exposició a la qual per descomptat ens encantaria anar-hi, si no fos perquè ens separen uns quants milers de milles de distància. Una pena perquè té una pinta d'allò més sorprenent, interessant i inspiradora.
Les tres fotos de dalt són de l'exposició i les va realitzar Arisa.

Jo, des d'ara mateix, em declaro fan de Laura, i estic esperant amb candeletes un taller a Palma de Mallorca de brodat o agulla màgica, tècnica que va aprendre a Xile gràcies a una iaia russa. Ella des de fa molt temps ha estat realitzant cursos i tallers des de Xile a Tòquio, passant per Buenos Aires i Madrid o Barcelona, on ha realitzat tallers d'agulla màgica al Duduá o al BlackOveja, entre d'altres.

Que tingueu molt bon cap de setmana! I recordeu que com que partir l'1 de juliol ja no funcionarà el Google Reader, podeu començar a seguir-nos a través de Bloglovin, així no us perdreus cap de les nostres entrades!. A gaudir!

Follow my blog with Bloglovin

CAST - Siempre me ha encantado el bordado. Es una técnica que está en mi larga lista de cosas que quiero hacer algún día  En principio ese día no está muy lejos, pues hace poco ya me compré los hilos y el marco o bastidor (que seguro que tiene un nombre técnico pero lo desconozco)....solo me falta la tela y ponerme (que no es poco).
Pues bien, ya hace tiempo que en Pinterest soy totalmente fan de algunos bordados contemporáneos que había encontrado, y uno de ellos era el mítico bordado de la portada del disco de Sonic Youth. Pues bien, resulta, que el otro día  gracias a mis queridas amigas y compañeras del Club Idò Craft, me entero que la artista de tal maravilla es Laura Ameba. Podéis pasaros por su pinterest y ver el mural de algunas otras portadas de disco dentro de su proyecto personal de 100 portadas de disco. Gracias chicas por la información   Una de las cosas por las que me encanta formar parte del club , a parte de todo lo que compartimos, es por todo lo que aprendemos las unas de las otras en distintas materias. 



Además, también me han chivado que actualmente está haciendo una exposición en Tokyo, concretamente en la Nidi Gallery Tokyo, titulada The Little People. Un exposición a la que desde luego nos encantaría ir, si no fuera porque nos separan unas cuantas miles de millas de distancia. Una pena porque tiene una pinta de lo mas asombrosa, interesante y inspiradora.
Las tres fotos de arriba són de la exposición y las realizó Arisa

Yo, desde ya mismo, me declaro fan de Laura, y estoy esperando como agua de mayo un taller en Palma de Mallorca de bordado o aguja mágica, técnica que aprendió en Chile gracias a una yaya rusa. Ella desde hace ya mucho tiempo esta realizando cursos y talleres desde Chile a Tokyo, pasando por Buenos Aires y Madrid o Barcelona, donde ha realizado talleres de aguja mágica en Duduá o BlackOveja, entre otros.

Que tengáis muy buen fin de semana! Y recordar que como a partir del 1 de Julio ya no funcionará el Google Reader, podéis empezar a seguirnos a través de Bloglovin, así no os perderéis ninguno de nuestros posts!.A disfrutar!

Follow my blog with Bloglovin

***

1 comentario

  1. Aprender a bosrdar tbn aparece en mi lista de cosas para aprender a algun dia!
    beso!

    ResponderEliminar

© galiana street
Maira Gall