Bordando y calcetando para Joana y Uma






CAT - Avui vinc a ensenyar-vos el regal que li vaig fer al meu meva fillola Joana per donar-li la benvinguda! Es tracta d'un ponxo vermell de llana, que està previst que utilitzi el proper hivern. Vaig trobar el patró aquí i la veritat és que encara que al principi em va costar una mica desxifrar com fer-ho, ja que era el meu primer treball així d'elaborat amb mitja, al final va resultar no ser massa complicat. De fet n' he començat un altre d'un altre color, però aquesta vegada amb alguns canvis. Ja us l'ensenyaré quan estigui llest.
També vaig fer un brodat amb el nom d'ella i de la seva preciosa germana Uma perquè decorin la seva habitació y se'n recordin dels tiets de Mallorca, que encara que estem una mica lluny d'elles, les estimem muntanyes!!

Molt bona setmana a tots!!

CAST - Hoy paso a enseñaros el regalo que le hice a mi mi ahijada Joana para darle la bienvenida! Se trata de un poncho rojo de lana, que esta previsto que use el próximo invierno. Encontré el patrón aquí y la verdad es que aunque al principio me costó un poco descifrar como hacerlo, puesto que es mi primer trabajo así de elaborado con calceta, al final resultó no ser demasiado complicado. De hecho he empezado otro de otro color, pero esta vez con algunos cambios. ya os lo enseñaré cuando esté listo.
También hice un bordado con el nombre de ella y de su preciosa hermana Uma para que decoren su habitación y se acuerden de sus tíos de Malllorca, que aunque estamos un poco lejos de ellas, las queremos montañas!!

Feliz semana a todos!!

***

8 comentarios

  1. Precios el ponxo Aina, i m'encanta el brodat!!! Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Uo, re bonito todo, soy fan del poncho, me lo haría per moi!!!!!! ;D

    ResponderEliminar
  3. oh q bonito!!! seguro que lo guardará toda la vida!
    mua
    http://lasobsesionesdenico.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  4. Hola!!! Me ha gustado mucho tu página, ya me he hecho seguidora, te invito a pasar por la mía y si te gusta, pues nos leemos, Gracias, te dejo el enlace.

    http://alba-hogar.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  5. Vengo del blog de Jo y me ha gustado todo lo que veo, que con tu permiso me quedo un rato más:)besitos

    ResponderEliminar
  6. quina gràcia! la meva filla gran de vuit anys es diu Uma..

    ResponderEliminar

© galiana street
Maira Gall